Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

COVID-19 infó

Továbbra is adhatok fel megrendelést?

Igen, de attól függően, hogy hol él, kézbesítéskor 1–2 nap késésre számíthat. A fizetési folyamat során a kézbesítési időre vonatkozóan pontosabb becslést fog kapni.

Jelenleg korlátozás alá eső irányítószámú helyen élek, továbbra is adhatok fel megrendelést?

Igen. Folytathatja a megrendelést és ki is fizetheti. A termékeket a raktárunkban tartjuk, és a korlátozás feloldása után szállítjuk.

Hordozhatja a termék a koronavírust?

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint a vírus nem terjed tárgyakon keresztül.

Késedelmes lesz a szállítás?

A lakóhelyétől függően szállításkor 1–2 napos késésre számíthat. A fizetési folyamat során a kézbesítési időre vonatkozóan pontosabb becslést fog kapni.

Vásárlás

Rendelkeznek felkereshető üzlettel vagy kiállító teremmel, ahol megtekinthetem a termékeket?

Nem, sajnos nem rendelkezünk ilyen üzlettel vagy kiállító teremmel. Termékeinket kizárólag online üzletünkben értékesítjük az interneten, így azokat csak honlapunkon tekintheti meg.

Rendelkeznek termékkatalógussal?

Nem, nem rendelkezünk ilyen katalógussal, mivel minden termékünk megtekinthető a honlapunkon. Mivel a termékek adatai az interneten találhatók, azokat rendszeresen és egyszerűen frissítjük, így mindig pontos és aktuális információkat nyújthatunk ügyfeleinknek.

Hogyan vásárolhatok tűzvédelmi termékeket a honlapon?

Kezdje a kívánt termék kiválasztásával. A részletes információkért kattintson a termékre. A jobb oldalon láthatja a termék árát. Ha a termék még nincs eladva vagy lefoglalva, akkor egy gombot talál az ár alatt a következő szöveggel: „Kosárba teszem“. Kattintson a „Kosárba teszem“ gombra a termék kosárba helyezéséhez. A kosár a honlap jobb felső sarkában látható. Ismételje meg a fenti lépéseket további termék kosárba helyezéséhez.

Menjen a pénztárhoz. Kattintson a kosárban lévő termék alatti “Tovább a pénztárhoz” gombra.

Válassza ki a fizetési módot. Az utánvétes és az banki átutalás között választhat. Kattintson a kívánt opcióra, majd kövesse a megjelenő utasításokat.

Kölcsönözhetek-e tűzvédelmi termékeket, és kipróbálhatom-e azt az otthonomban?

Tűzvédelmi termékek kölcsönzése nem lehetséges. Ha vásárol egy terméket, és úgy találja, hogy az a várakozásokkal ellentétben nem nyerte el tetszését, akkor a terméket 30 napon belül visszavásároljuk öntől.

Fizetés és biztonság

Mennyire biztonságosak a fizetési tranzakciók?

Minden fizetési tranzakció biztonságos, és titkosított kapcsolaton megy keresztül az Ön biztonsága érdekében, hiszen csak így védhetjük meg ügyfeleinket az online csalásoktól. A tranzakciókat saját kezűleg ellenőrizzük az Önök biztonsága érdekében.

Kínálnak kamatmentes fizetési lehetőségeket vagy egyéb megoldásokat?

Kamatmentes fizetést jelenleg nem tudunk biztosítani kedves vásárlóink számára.

Rendelések

Hogyan tekinthetem meg a rendeléseimet?

Megrendeléséről e-mail-ben értesítést kap, ahol részletesen feltüntetjük a rendelését.

Hogyan törölhetek egy rendelést?

Küldjön egy e-mailt a feu.inform@gmail.com címre, ezután megerősítjük szándékát és töröljük rendelését.

Hogyan módosíthatom a rendeléseimet?

Küldjön egy e-mailt a feu.inform@gmail.com címre, és tudassa velünk, hogy milyen másik terméket szeretne vásárolni a megrendelt helyett. Vegye figyelembe, hogy a rendelések módosítása kizárólag a még el nem küldött termékekre vonatkozik, illetve azokra, amelyeket Banki átutalás vásárolt meg, de azok még nem lettek összecsomagolva és raktárunkból elküldve.

Szállítás

Mennyibe kerül a szállítás?

Magyarországon belül a szállítás ingyenes.

Mennyi időbe telik a termékek kiszállítása?

A normál kiszállítási idő 1-5 munkanap.

Otthon kell tartózkodnom a termék átvételéhez?

Igen, valakinek otthon kell lennie, amikor a csomag megérkezik.

Szállítanak postafiókként megadott címre?

Nem, ilyen címre nem szállítunk, mivel a csomag átvételét aláírással kell igazolnia.

Visszaküldések

Ha nem tetszik a termék, visszaküldhetem?

Igen, természetesen, ha nem tetszik a termék, visszaküldheti azt. Erre a vásárlástól számítva 30 nap áll rendelkezésére.

Hogyan küldhetem vissza a termékeket?

A visszaküldéshez írjon e-mailt a feu.inform@gmail.com címre, és tudassa velünk, hogy vissza szeretné küldeni rendelését.

Mit tegyek, ha a termék átvételkor már sérült volt?

Ha a termék átvételkor már sérült volt, akkor vegye fel a kapcsolatot a következő e-mail címen: feu.inform@gmail.com

Hogyan csomagolják a termékeket, és hogyan biztosítják azok biztonságos szállítását?

Kell-e fizetni a szállításért, ha visszaküldöm a terméket?

Igen, a visszaküldési költséget önnek kell állni az e-mail-ben megadott címre.